Informatie dialoogbegeleiders

We zijn heel blij dat je met ons de Dag van de Dialoog wil organiseren!

Op deze pagina staat beschreven hoe wij je ondersteunen bij de organisatie van jouw dialoogtafel.

Op 13 oktober plaatsen we alle dialoogtafels op de website https://www.dagvandedialoog.nl/dag-van-de-dialoog-2021/. De inschrijving voor deelnemers kan beginnen!

  • Vanaf 14 oktober starten we met met z’n allen met het werven van deelnemers. Je kunt gebruik maken van:
    1. Online materialen, die je zelf op je social media, op websites of in nieuwsbrieven kunt plaatsen: https://drive.google.com/drive/folders/1HrMlcwTOwKRlUpXyacy9N_pJrpW_k56u?usp=sharing. Denk niet alleen aan je eigen social media, maar ook aan online groepen waar je lid van bent of kanalen van je werkgever (website, nieuwsbrief, social media, etc).
    2. Flyers om uit te delen en posters om op te hangen. Neem contact op met Benji of Manon om deze te bemachtigen: benjidelevie@dagvandedialoog.nl / 06-53336863 en manonvermeulen@dagvandedialoog.nl / 06-19963096.
    3. Je kunt ook berichten delen van onze social media kanalen: Instagram, Facebook en LinkedIn.
    4. Wil je even sparren met onze communicatiemanager? Over hoe jij je promotie zo effectief mogelijk kan maken? Maak een afspraak met Manon via manonvermeulen@dagvandedialoog.nl.
    5. Neem contact op met Ank Jansen via ankjansen@dagvandedialoog.nl of 06-12589278 voor mogelijkheden van bezoek van een bestuurslid. Iemand van ons kan misschien (online) langskomen om iets te vertellen over de Dag van de Dialoog en de Stichting In Dialoog.

En dan is het vanaf 29 oktober zover, de Dag van de Dialoog!

We hopen dat je bij jouw dialoogtafel ook onze naambordjes en placemats gebruikt om de tafel mooi aan te kleden. Als je een opfrisworkshop of de basistraining volgt, krijg je die daar. Als je dat niet doet, kan je contact opnemen met Benji of Manon om ze bij hen op te halen. Placemats kan je ook zelf printen (A3) als je wil. Mail dan ankjansen@dagvandedialoog.nl voor het bestand.

Enkele dagen voor jouw dialoogtafel ontvang je de lijst met deelnemers van jouw dialoogtafel. Fijn als je ze nog een berichtje stuurt dan, zodat ze weten bij wie ze aan tafel schuiven. Tips voor dit bericht:

  • Zet alle deelnemers in bcc i.v.m. privacy.
  • Enthousiasmeer!
  • Geef indien nodig een routebeschrijving.
  • Als je rond etenstijd je dialoog heb ingepland, geef dan aan hoe het met eten zit.
  • Geef aan hoe je omgaat met corona en evt. een coronapas. Dit zal afhankelijk zijn van jouw situatie en wensen en van de locatie waar je jouw dialoogtafel organiseert. Check de website van de overheid voor de richtlijnen. Geef in ieder geval aan: heb je klachten, blijf thuis!
  • Geef aan hoe mensen zich last minute kunnen afmelden indien nodig.

We wensen je heel veel plezier bij jouw dialoogtafel.

Neem contact op met jouw contactpersoon in het bestuur als je nog vragen hebt.